Media kreują opinie i gusta. Na szkoleniu „Public Relations (PR) jako forma skutecznej promocji – współpraca z mediami” dowiesz się jak efektywnie współpracować z dziennikarzami oraz agencjami PR. Nauczysz się przygotowywać skuteczne materiały dla mediów – informacje prasowe, komunikaty, oświadczenia itp. Poznasz metody skutecznego radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Odkryjesz znaczenie CSR (ang. corporate social responsibility), Internetu i identyfikacji wizualnej w budowaniu wizerunku marki. Nauczysz się organizować ciekawe konferencje prasowe i eventy.
Dla kogo
Szkolenie marketingowe „Public relations i praktyczna współpraca z mediami” jest przeznaczone dla osób, które chcą uzyskać teoretyczne i praktyczne umiejętności w zakresie public relations. Nasze szkolenie jest przeznaczone m.in. dla:
- specjalistów ds. public relations, specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- rzeczników prasowych,
- specjalistów ds. marketingu, specjalistów ds. promocji i sprzedaży, specjalistów ds. reklamy,
- osób, które prowadzą własną firmę i chcą posiadać większą kontrolę nad budowaniem wizerunku swojego przedsiębiorstwa,
- pracowników agencji PR-owych.
Co zyskasz
Gwarantujemy Ci rozwój umiejętności w zakresie współpracy z mediami i budowania pozytywnego wizerunku za pomocą narzędzi public relations. Po ukończeniu szkolenia uzyskasz nowe kompetencje w zakresie PR-u i będziesz umiał(a):
- kreować pozytywny wizerunek marki i przedsiębiorstwa,
- przygotować skuteczne materiały dla prasy, telewizji i radia,
- budować pozytywne wyobrażenie o firmie w Internecie,
- przeprowadzać efektowne prezentacje i konferencje prasowe,
- analizować skuteczność przeprowadzanych kampanii PR-owych,
- negocjować z agencjami PR, centrami konferencyjnymi,
- i wiele innych …
Metody szkoleniowe
- autorski program szkolenia bazujący na wieloletniej praktyce oraz szerokim wykształceniu branżowym,
- rzeczywiste case studies z rynku polskiego,
- aktywne nauczanie – indywidualne i grupowe zadania dla uczestników,
- wykład teoretyczny i prezentacja,
- moderowana dyskusja uczestników,
- zadania do przygotowania przed szkoleniem – wprowadzenie do tematyki,
- zadania do przygotowania po szkoleniu – wzmocnienie efektu szkolenia,
- materiały szkoleniowe dla uczestników,
- indywidualne wskazówki trenera dla każdego z uczestników – również po szkoleniu.
Szkolenie: Public Relations (PR) jako forma skutecznej promocji – współpraca z mediami