Szkolenie: Public Relations (PR) jako forma skutecznej promocji – współpraca z mediami

Media kreują opinie i gusta. Na szkoleniu „Public Relations (PR) jako forma skutecznej promocji – współpraca z mediami” dowiesz się jak  efektywnie współpracować z dziennikarzami oraz agencjami PR. Nauczysz się przygotowywać  skuteczne materiały dla mediów – informacje prasowe, komunikaty, oświadczenia itp. Poznasz metody skutecznego radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Odkryjesz znaczenie CSR (ang. corporate social responsibility), Internetu i identyfikacji wizualnej w budowaniu wizerunku marki. Nauczysz się organizować ciekawe  konferencje prasowe i eventy.

Dla kogo

Szkolenie marketingowe „Public relations i praktyczna współpraca z mediami” jest przeznaczone dla osób, które chcą uzyskać teoretyczne i praktyczne umiejętności w zakresie public relations. Nasze szkolenie jest przeznaczone m.in. dla:

  • specjalistów ds. public relations, specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • rzeczników prasowych,
  • specjalistów ds. marketingu, specjalistów ds. promocji i sprzedaży, specjalistów ds. reklamy,
  • osób, które prowadzą własną firmę i chcą posiadać większą kontrolę nad budowaniem wizerunku swojego przedsiębiorstwa,
  • pracowników agencji PR-owych.

Co zyskasz

Gwarantujemy Ci rozwój umiejętności w zakresie współpracy z mediami i budowania pozytywnego wizerunku za pomocą narzędzi public relations. Po ukończeniu szkolenia uzyskasz nowe kompetencje w zakresie PR-u i będziesz umiał(a):

  • kreować pozytywny wizerunek marki i przedsiębiorstwa,
  • przygotować skuteczne materiały dla prasy, telewizji i radia,
  • budować pozytywne wyobrażenie o firmie w Internecie,
  • przeprowadzać efektowne prezentacje i konferencje prasowe,
  • analizować skuteczność przeprowadzanych kampanii PR-owych,
  • negocjować z agencjami PR, centrami konferencyjnymi,
  • i wiele innych …

Metody szkoleniowe

  • autorski program szkolenia bazujący na wieloletniej praktyce oraz szerokim wykształceniu branżowym,
  • rzeczywiste case studies z rynku polskiego,
  • aktywne nauczanie – indywidualne i grupowe zadania dla uczestników,
  • wykład teoretyczny i prezentacja,
  • moderowana dyskusja uczestników,
  • zadania do przygotowania przed szkoleniem – wprowadzenie do tematyki,
  • zadania do przygotowania po szkoleniu – wzmocnienie efektu szkolenia,
  • materiały szkoleniowe dla uczestników,
  • indywidualne wskazówki trenera dla każdego z uczestników – również po szkoleniu.

Tworzenie kampanii reklamowych – mediaplany, nośniki reklamowe, efektywność

Szkolenie „Tworzenie kampanii reklamowych – mediaplany, nośniki reklamowe, efektywność” przygotuje Cię do zaplanowania i przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Nauczysz się jak opracować wyczerpujący brief marketingowy i jak współpracować z agencjami reklamowymi. Odkryjesz dlaczego jedna reklama jest ...

Sztuka wystąpień publicznych i tworzenia prezentacji – radzenie sobie z tremą

Szkolenie marketingowe „Sztuka wystąpień publicznych i tworzenia prezentacji – radzenie sobie z tremą” obejmuje zasady autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz tworzenia skutecznych prezentacji Microsoft Power Point. Poruszane są zagadnienia mowy ciała, intonacji głosu i regulacji oddechu, zasad erystyki ...

Marketing internetowy (e-marketing) w praktyce – WWW, SEO, e-mailing, content

Szkolenie „Marketing internetowy (e-marketing) w praktyce – WWW, SEO, e-mailing, content” pozwoli Twojej organizacji skutecznie funkcjonować i wygrywać z konkurencją wykorzystując najnowsze narzędzia Internetu. Poznasz tajniki skutecznie zaprojektowanej i wykonanej strony WWW, ...

Certyfikowany specjalista ds. marketingu – efektywne działania marketingowe

Szkolenie marketingowe „Certyfikowany specjalista ds. marketingu – efektywne działania marketingowe ” jest przeznaczone dla tych wszystkich, dla których zdobycie wiedzy z zakresu marketingu jest niezbędne w codziennej pracy. Na szkoleniu poznasz jak zaplanować działania ...

Public Relations (PR) jako forma skutecznej promocji – współpraca z mediami

Media kreują opinie i gusta. Na szkoleniu „Public Relations (PR) jako forma skutecznej promocji – współpraca z mediami” dowiesz się jak  efektywnie współpracować z dziennikarzami oraz agencjami PR. Nauczysz się przygotowywać  skuteczne materiały dla mediów – informacje ...

Szkolenie: Public Relations (PR) jako forma skutecznej promocji – współpraca z mediami