Szkolenie „Tworzenie kampanii reklamowych – mediaplany, nośniki reklamowe, efektywność” przygotuje Cię do zaplanowania i przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Nauczysz się jak opracować wyczerpujący brief marketingowy i jak współpracować z agencjami reklamowymi. Odkryjesz dlaczego jedna reklama jest skuteczna, a inna nie.
Dowiesz się ponadto jak rozmawiać z domami mediowymi i producentami filmów reklamowych. Poznasz tajemnice drukarzy i nie będziesz miał problemów z przygotowaniem lub zamówieniem materiałów do druku. Będziesz wiedział jak zorganizować targi dla swojej firmy i jak przeprowadzić proces wyboru dostawcy materiałów reklamowych.
Dla kogo
Szkolenie dla osób, które chcą uzyskać teoretyczne i praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia kreatywnych kampanii promocyjnych. Nasze szkolenie jest przeznaczone m.in. dla:
- specjalistów ds. marketingu, specjalistów ds. promocji i sprzedaży, specjalistów ds. reklamy,
- osób, które prowadzą własną firmę i chcą zwiększyć skuteczność akcji promocyjnych,
- pracowników agencji reklamowych i marketingowych.
Co zyskasz
Gwarantujemy Ci rozwój umiejętności w zakresie tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi. Po ukończeniu szkolenia uzyskasz nowe kompetencje w zakresie promocji i będziesz umiał(a):
- tworzyć kreatywne kampanie reklamowe,
- przygotować wyczerpujący i precyzyjny brief,
- negocjować umowę i warunki współpracy z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, producentami reklam i dostawcami materiałów promocyjnych,
- analizować skuteczność przeprowadzanych kampanii promocyjnych,
- negocjować z agencjami reklamowymi, drukarniami i dostawcami materiałów reklamowych,
- i wiele innych …
Metody szkoleniowe
- autorski program szkolenia bazujący na wieloletniej praktyce oraz szerokim wykształceniu branżowym,
- rzeczywiste case studies z rynku polskiego,
- aktywne nauczanie – indywidualne i grupowe zadania dla uczestników,
- wykład teoretyczny i prezentacja,
- moderowana dyskusja uczestników,
- zadania do przygotowania przed szkoleniem – wprowadzenie do tematyki,
- zadania do przygotowania po szkoleniu – wzmocnienie efektu szkolenia,
- materiały szkoleniowe dla uczestników,
- indywidualne wskazówki trenera dla każdego z uczestników – również po szkoleniu.
Szkolenie: Tworzenie kampanii reklamowych – mediaplany, nośniki reklamowe, efektywność